Summer Dance Camp

13-15 juni 2024 är det dags för årets stora nyhet – Summer Dance Camp!

Anmälan är öppen och sker till info@visbydansskola.com för Visbys dansare med följande information;

• Namn på dansaren
  • Personnummer
  • Telefonnummer till vårdnadshavare
  • Eventuella allergier

För första gången någonsin så erbjuder vi ett dansläger tillsammans med dansskolorna Laisings Dansinstitut & Kindahls Dansakademi i våra lokaler på Hantverksgatan 2. Lägret riktar sig till dig som är född 2011 eller tidigare och dansar på övad till avancerad nivå (3-4).

Vad ingår? I priset ingår totalt 12 st dansklasser med danslärare från alla tre dansskolor, mellis (2 dagar), middag (2 dagar), andra aktiviteter och härligt häng med nya kompisar.

Pris: 1995 kr

Sista anmälnings- och betaldag är 31 maj!

Anmälan är bindande. Vid Inlämning av sjukintyg så återbetalas en del av beloppet om vi lyckas fylla platsen.