Event

Alla kan dansa!

Dans är den perfekta aktiviteten i många sammanhang; kick-off, möhippa, svensexa eller bara en kul aktivitet med kompisarna.
Kanske vill du ge bort en privatlektion i bugg till ett nygift par eller kanske ska du själv gifta dig och behöver träna in en bröllopsvals?

På Visby Dansskola så kan vi erbjuda obegränsat med roligheter som passar alla (ja, i alla fall de allra flesta) tillfällen!

Tveka inte att kontakta oss för frågor och bokning på info@visbydansskola.com eller 0498-215540.

Bröllopsdans

Ska du gifta dig och vill dansa på ert bröllop?
Måste man dansa vals eller kan denna bytas ut till hiphop, jazz eller någon annan dansstil?
Allt funkar lika bra och vi hjälper er gärna att skräddarsy en koreografi för dig och din partner på er viktigaste dag.

Kontakta oss så ger vi ett förslag på upplägg och en första träff med er danslärare.

Möhippa/Svensexa

Har brudgummen en hemlig dröm om att dansa som Patrick Swayze i Dirty Dancing? Eller bruden att kunna röra höfterna som Shakira?

Kanske vill ni bara hitta en rolig aktivitet som passar för just er möhippa eller svensexa?
Att gå och dansa ihop skapar en lättsam stämning och många skratt utlovas. Troligtvis är de flesta i gruppen nybörjare och det är ett bra tillfälle att bjuda på sig själv och lära känna varandra bättre. Strip chair, balett, 70-tals disco, bugg, old school hiphop är bara några exempel på vad vi kan erbjuda.

Tveka inte att ta kontakt med oss så hjälper vi er att hitta den perfekta aktiviteten för en minnesvärd dag!

Företag

Bryt av konferensen med en riktig endorfinkick i form av dans eller låt personalen lära sig en häftig koreografi, till en låt ni själva väljer, och visa upp på den gemensamma julfesten.
Eller låt oss komma och dansa på nästa personalfest! Vi tittar gärna på vad vi kan gör för just ert företag och även här är valmöjligheterna många.

Kontakta oss för pris och förfrågan.