Föreningen MAD

MAD är en ideell idrottsförening.
MAD är fristående från Visby Dansskola men samverkar med dansskolan för att ge bra förutsättningar till tävlingsdansarna när det gäller resor, träning och logi etc.

Som medlem i MAD är du försäkrad till och från tävlingar, tillgång till reducerat pris på Destination Gotland i samband med tävlingsresor. Föreningen söker och får aktivitetsstöd samt resebidrag vilket gör att resorna tur och retur till fastlandet blir reducerade. Endast tävlingsdansare ska betala medlemsavgiften på 300 kr per kalenderår alt teckna familjemedlemskap 700 kr (familj där två eller fler barn dansar). Detta faktureras i samband med kursavgiften för tävlingsdans.

Styrelsen 2024

• Ordförande Johan Mattisson nyval 1 år johan@mattisson.nu 070820929