Privatlektioner tävlingsdans

På en privatlektion så får du hjälp av en tränare som hjälper dig med koreografi, finslipande av tävlingsprogram eller freestyle i stilarna disco, hiphop, jazz, modernt, artistic ballroom, slow och battle.

Innan lektionen så går du och tränaren igenom vad det är som du vill ha hjälp med och om det finns några specifika önskemål. Antal lektioner för exempelvis gruppkoreografi kan variera men priset är alltid detsamma. Bokning av privatlektioner sker enklast via mail info@visbydansskola.com .

Prislista:

Solo

• Coaching 30 min: 400:-
  • Program Brons-silver (8 åttor): 800:-
  • Program Guld-star (1 min): 1000:-
  • Program Superstar-champion: 1200:-

Duo

• Coaching: 400:-
  • Program Brons-silver (8 åttor): 800:-
  • Program Guld-star (1 min): 1200:-
  • Program Superstar-champion (1 min): 1500:-

Grupp

• Coaching, 45 min: 600:-
  • Program 1 min: 3500:-
  • Program 1,5 min: 4500:-

Privatlektioner faktureras utav VDT AB eller betalas på plats i receptionen vid bokad tid.

image featured