logotype
PREVCLOSE XNEXT

Warning: Division by zero in /var/www/WebSites/www.visbydansskola.se/wp-content/themes/Simpler/functions.php on line 519

Boka danskurs

Välkomna till en ny danstermin hos oss på Visby Dansskola! Vänligen läs igenom nedanstående information innan du anmäler dig/ditt barn.

• Just nu har vi högt tryck på anmälningarna och besvarar varje enskilt mail i tur och ordning.
  • När du tryckt på ”SKICKA” så har din anmälan gått iväg. Du får inget svarsmail direkt, men oroa dig inte vi svarar dig så fort som möjligt.
  • För att anmäla sig så måste dansaren vara 18 år fyllda, annars måste det ske utav en vårdnadshavare.
  • Den angivna e-postadressen kommer kursinformation samt faktura skickas till. Vi kan endast ha en e-postadress i vårt system.
  • För allmän kursinformation (nivåer, villkor gällande sjukdom/flytt, klädsel m.m.) klicka här.
  • Tävlingsdans! Schemat är inte klart än. Vi kontaktar alla som tävlade under vårterminen när det är klart och går bra att anmäla sig till tävlingskurserna.
  • NYHET! Slow har fått sig en egen danskurs och är nu öppen för dig som är över 10 år och dansat antingen jazz eller balett förut. Du behöver alltså inte tävla i genren.