Minicamp

14-16 augusti 2024 är det dags för förra årets succé att göra comeback – Minicamp!

Anmälan är öppen och sker till info@visbydansskola.com med följande information;

• Namn på dansaren
  • Personnummer
  • Telefonnummer till vårdnadshavare
  • Storlek på T-shirt
  • Eventuella allergier

Bästa dagslägret (08.30-12.00) för barn som vill dansa av sig i slutet på sommaren eller kanske för den som vill testa på dans innan höstterminen drar igång. Inga förkunskaper krävs! Lägret riktar sig till den som är mellan 5-8 år.

Vad ingår? I priset ingår 3 st danspass per dag, mellis, lekar och roligt häng med kompisar.

Pris: 1495 kr

Sista anmälnings- och betaldag är 1 augusti.

Anmälan är bindande. Vid Inlämning av sjukintyg så återbetalas en del av beloppet om vi lyckas fylla platsen.