Fårölägret

16-20 juni 2024 går det 36:e året utav danslägret ute på Fårö Kursgård och vi längtar så!

Anmälan är öppen och sker till info@visbydansskola.com med följande information;

• Namn på dansaren
  • Personnummer
  • Telefonnummer till vårdnadshavare
  • Storlek på T-shirt
  • Vem man önskar bo med 1-3 personer (se till att de ni önskar ska gå på lägret)
  • Eventuella allergier
  • Går dansaren sitt 5:e år? Meddela även detta vid anmälan.

Vi följer givetvis tradition och har ett fullspäckat schema från morgon till kväll. Det bjuds på dans på alla nivåer, morgongympa, flagghissning, koreografitävling, pajasordern, lägerbål och mycket mer som gör lägret till en utav sommarens stora höjdpunkter.

Bra att veta! Det är långa dagar med tidiga morgnar och sena kvällar. Dansaren ska även ha god vana att sova utan sina föräldrar.

Vad ingår? I priset ingår sex danspass/dag, frukost, lunch, middag, mellis, logi och tröja.

Pris: 4450 kr

Sista anmälnings- och betaldag är 12 maj!

Anmälan är bindande. Vid Inlämning av sjukintyg så återbetalas en del av beloppet om vi lyckas fylla platsen.

image featured