Sara Jacobsson Björklund

Ägare & Danslärare

Sara har växt upp på dansskolan och tog sina första danssteg när hon lärde sig gå. Hon undervisar allt från hiphop, disco till balett och barndans.

Sara är även licensierad sportdanstränare i Disco och Hiphop inom SDO (Sveriges Dansorganisation) vilket borgar för kvalitet och pedagogiskt sätt att undervisa.

Sara tränar även våra tävlingsdansare och är även utbildad domare inom Sveriges Dansorganisation och dömer stora tävlingar såsom Svenska Mästerskapen, Mega Dance Weekend etc.